Klauzula informacyjna
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej: RODO) informujemy, że:
- ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z Państwa wnioskiem jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Herbach, z którym można się skontaktować:
a) pisząc na adres: Lubliniecka 33, 42-284 Herby,
b) pod adresem poczty elektronicznej: gops@gopsherby.pl,
c) telefonicznie: 34 357 41 01.
2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
a) pod adresem poczty elektronicznej:inspektor1@odocn.pl,
b) telefonicznie pod numerem 503-724-226,
c) pisemnie na adres: ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby.
3. CEL I PODSTAWY PRZETWARZANIA DANYCH
Przetwarzamy dane osobowe w celu rozpatrzenia i realizacji Państwa wniosku, w związku z ciążącym na nas obowiązkiem prawnym zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO na podstawie Ustawy z 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego.
- UDOSTĘPNIANIE DANYCH
Państwa dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie organom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów obowiązującego prawa, operatorowi pocztowemu lub podmiotom, które na podstawie zawartych z Administratorem umów, realizują obsługę: techniczną i serwisową systemu informatycznego administratora, archiwizacji dokumentacji, hostingu poczty elektronicznej.
- OKRES PRZETWARZANIA DANYCH
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres związany z postępowaniem dotyczącym rozpatrzenia i realizacji wniosku a następnie będą przechowywane przez
okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązująca u Administratora w oparciu o Ustawę z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych – 10 lat.
- PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Na zasadach określonych przepisami RODO posiadają Państwo prawo do:
a) dostępu do treści swoich danych, oraz uzyskania ich kopii,
b) sprostowania (poprawiania) danych osobowych,
c) ograniczenia przetwarzania,
d) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, w przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
7. Podanie danych osobowych, jest wymogiem ustawowym, koniecznym do realizacji wniosku.
Dokument z dnia: 11.11.2020
Dokument oglądany razy: 24 364
Publikacja dnia: 16.01.2024